19 de nov. 2009

ESPECTACLE SOLIDARI - 3 de desembre a les 20:30h al Castell

Aquest mes de setembre unes fortes pluges torrencials van destruir bona part de la capital de Burkina Faso, Ougadoudou, i rodalies.
Com molts de vosaltres sabeu, Pallejà Solidari i l'Ajuntament de Pallejà porten uns quants anys fent projectes de cooperació en aquest país.
Ara ha arribat un moment d'emergència, i el nostre compromís no pot disminuir, al contrari, creiem que ha d'augmentar. Juntament amb la nostra contrapart, l'Associació burkinabès APS, volem ajudar a reconstruir aquests danys.
Per això el grup Impacte Teatre vindrà el proper 3 de desembre a les 20:30h al Castell a oferir-nos una obra titulada "No vaig demanar néixer". Esperem que us agradi!!!!
Si vols venir pots comprar la teva entrada per 6€ al Castell, i si no pots venir... doncs tenim entrades fila zero!! No tens excusa!!! T'esperem!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Me llamo Koffi Bague, soy originario de BURKINA FASO (País de los hombres íntegros). / Je m'appelle Koffi Bague, je suis du Burkina Faso (Le pays des hommes Intègres ).

Soy guía turístico y me dedico a realizar rutas por: / Je suis un guide touristique et je travaille à faire des routes:

MALI, BURKINA FASO, BENIN, TOGO Y GHANA./ MALI, BURKINA FASO, BENIN, TOGO Y GHANA.

Os podéis comunicar conmigo en: CASTELLANO Y FRANCÉS / Vous pouvez me joindre au:
ESPAGNOL ET FRANÇAIS

PARA PONEROS EN CONTACTO CONMIGO PODÉIS ESCRIBIRME A: / Pour me contacter écrivez à:

descubrelasonrisadeafrica@gmail.com

kof_bag@yahoo.fr

Será un placer mostraros más que lugares, personas. Más que monumentos, etnias. Más que espacios naturales, tradiciones y ritos ancestrales. / Il sera plus qu'heureux de vous montrer les lieux, les gens. Plus de monuments, d'ethnies. Plutôt que de naturel, les traditions ancestrales et des rites.

Un saludo, ¡gracias! / Cordialement, Merci!

Dejaros contagiar por la sonrisa africana. ¡Os espero! / Laissez-vous sourire propagé par les africains. Je t'attends! ;)

Koffi.